Kim jesteśmy

KIM JESTEŚMY?

Kancelaria FLIS powstała w  2008 roku.

Oferujemy kompleksową obsługę podmiotów gospodarczych, jak i osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej w szczególności, w zakresie:

• Kompleksowej obsługi księgowej i doradczej z zakresu prawa: podatkowego, gospodarczego i pracy.
  • Wsparcia firm podczas kontroli skarbowych i prowadzonych postępowań podatkowych.
  • Prowadzenia postępowań podatkowych i sądowoadministracyjnych (skargi, odwołania).

Naszym klientom staramy się zapewnić maksymalny komfort prowadzenia działalności gospodarczej, poprzez przejęcie obowiązków i reprezentowanie ich przed organami podatkowymi, sądami i jednostkami ZUS, zapewniając sprawne i profesjonalne wsparcie oraz pomoc niemal w każdej sytuacji.

Zapraszamy do współpracy z nasza Kancelarią.

DLACZEGO MY?

Naszymi głównymi atutami są:

• Najwyższy poziom świadczonych usług, co gwarantują licencje doradców podatkowego nr 11015 i 11446 .
  • Ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe, w tym reprezentowanie podatników w ponad 300 sprawachpodatkowych i sądowych.
  • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej .
  • Tajemnica zawodowa – tylko sąd może zwolnić doradcę z obowiązku zachowania tajemnicy.